.- 3 maj



så här snyggt har vi det i vårat kök just nu. ;>
det är himla nice, och det var de där orgarna som jag köpt igår
på dollars. jag tyckte att de var himla fina för 26 :-

dock så har vi ju oändligt mycket med disk just nu.
men det är macus gång nu, och jag har gett mig
satan på att jag ska inte göra det åt han denna gång.
men vï får se hur det går med de. ;p

åhå, jag är fortfarande sjuk, och det är inte ens lite kul
ju, men det är ju så det kan vara.
jag har ju druckit vitaminer idag så det blir väl bättre nu
sen tänker jag ;D

"vars ska vi sova inatt?" ..
jag lyssnar på old school nu, det är ju inget ovanligt.
men jag gillar faktiskt gammal musik,
det är ju det enda som man kan textena på. :D
jag hoppas att joel kommit hem snart,
för då så ska han ladda ner en låt åt mig. :)
(en ny faktiskt)

"It's nothing else I can say"
nanana .. jag älskar den låten, det är ju så klart lady gaga som
sjunger den, men den är himla bra,
och det är inte så himla mycket partaj i den, men den
fungeraar så himla gött ändå :)

"stay the night, you can stay the night"
det 'r ju också en helt otroligt bra låt allså.
jag blir ju så himla förvånad då jag ser att det är alkazar som
har gjort denna hit, men den är ju helt underbar ;>
jag vill ringa till min broder nu nu nu!
jag vill ha bra musik på min telefon nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du smittat mig kärring?? ;)

2009-05-03 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0