.- 29 maj


GRATTIS I EFTERSKOTT TILL DENNA DAM
som igår fyllde 100 år!
- sjukt gammal bild, hon bor hemma fortfarande och allting är bra!

idag är det en sjukt bra dag för fröken forsberg.
jag kna inte tänka mig att det kan  bli bättre ens.
jag har klarat psykologi A idag (tentan) och det var inte svårt alls.
vi bara satt dör och surrade och mådde bra.
man kan säga att det var som att prata med en psykolog! x)

sen så har jag fått veta att jag har G i engelska A,
Bokföring A och samt att jag klarade det enda provet i branch & pruduktkunskap.
och det känns så fett jävla underbart kan jag då lova.

så nu har jag bara tre prov kvar och de ska jag göra på torsdag
till veckan och sen så ska jag plugga in en massa uppg.
nu också i helgen och skicka in så sen är allting klart.
och om jag får G på alla uppg. samt de där tre psovena så
gpr jag ju med slutbetyg och inte samlat betygsdokument.
och det känns så himla underbart.

läget rullar på bra här annars,
jag är fortfarande sjuk och det är inte trevligt alls.
men det är ju den årstiden nu så jag hoppas starkt på att det går över.
jag verkligen knarkar halstabletter, men de är ju ingen fara.
det blir så himla skönt i halsen då.

det kommer med all säkerthet att bli en tidig kväll  för fröken här,
annars så kommer jag aldrig att palla detta.
+ att på måndag så börjar jag min introduktion på hagebo,
och det kommer att bli så himla spännande!
jag kna knappt hålla mig! :)

snart är det studenten och job som väntar.
jag hoppas att jag får ett jobb i höst också, det skulle sitta så himla perfa.
och jag vill verkligen ha en inkomst.
muha! =^-^=

nåja, jag ska kolla runt lite på facebook,
jag finns på msn om det är nått!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0