.- 27 maj

idag så har jag vart på skolan,
jag klarade äntligen matte a- kursen.
och jag är helt överlycklig!
jag är så duktig så!

sen så har vi tagit kort (student)
det var ju inte så himla farligt som jag hade trott.
men jag är nöjd och ska fortfarande inte ha nått.
jag vill hellre ta av alla när den dagen är inne.
och det kommer med stormsteg nu och det är
helt fin fiint! ;>

sen gickk jag och marica på stan, och jag hittade
det bästa som jag någonsin köpt (i sminkväg)
jag köpte en foundation, rouge & rougeborste.
och jag har verkligen hittat rätt nu.

foundationen är så himla underbar moy huden,
och den sjunker verkligen in, och det känns inte alls som att man har på sig
nått på huden, den blir inte grötig och man får den jämt fördelad.
jag är hyperlycklig.
och här kommer en bild på resultatet:

den täcker helt underbart och ja, den är verkligen perfa.
jag kommer att skina på min student och alla
kommer att se ett skin (som en sol) men det är bara jag!
haha!

nåja, nog om det, ikväll är det bara bra på tv.
och jag kan inte hålla mig från att längta till klockan nio.
jag ska ju se grey's och jag längtar.
det är verkligen det bästa programmet ever, och jag blir bara
mer och mer besatt.
huhu!

imorgon är det mösspåtagning, och övning av studentsånger.
det ska bli himla nice, men det känns lite jobbigt.
varför ska vi testa mössorna?
eeeh .. (?)

sen ihelgen ska jga se på talang och robinsson,
och resten av tiden ska jag ägna min tid åt att plugga
mitt huvud sönder.
men det är så det ska se ut sista veckan innan vi slutar.
och det känns bra.
studenten närmar sig nu med stormsteg,
och det känns bara bättre och bättre för varje dag!

här är en super härlig bild på hela min klass.
och jag kommer vekrkligen att sakna varenda själ.
(så småning om)
men vi kommer att träfas mera. jag vet. klassträff! ;>

nåja, jag ska strax se vänner och jag ska gå ut och röka innan.
så vi hörs senare eller imorgon!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0