.- 26 maj


just nu sitter jag och ska se på super nannay.
det är ju ett sånt himla bra program, och man lär sig ju så himla mycket!
men jag tycker att det är fett sjukt att de låter sina barn bli så här innan.
att de inte har mer pli och visar vem det är som bestämmer.
hmm, det är inte lätt.

jag har pluggar lite, pratat med min psykoligilärare om tentan,
ska träffa henne halv tolv på fredag brevis statoil ..
hmm? jag har inte en aning, men jag får väl fråga mig runt.
sen så ska jag plugga matte ikväll, eftersom jag har prov imorgon,
sen så ska jag läsa lite handel imorgon, och sen så är jag klar. :)

+ att imorgon ska vi ta studentbilder, och det är jag livet nervös för ..
men så kan det ju vara ibland.
jag vet ju att det inte är nått speciellt och att det kommer att gå bra,
men ändå. jag vet inte. ängest eller lycka för att sluta skolan? ..
ja, man kan ju fundera.

på torsdag ska vi vara i aulan, med studentmössor
och pröva dem (?) samt att öva in sångerna .. (?)
jag fattar inte riktigt, men det kommer att bli bra som satan ädå.
jag är väldigt förvntad och jag vill bara att det ska bli sommarlov nu.
så att man kan få börja jobba och skaffa sig ett liv.
- hahaha.

nästa vecka börjar ju jag min introdukton på hagebo,
och det kommer att bli så himla kul och trevligt.
jag längtar verkligen efter att få komma igång, och visa vad jag går för!
det kommer att bli så himla kul!


och jag älskar min hund mest av allt.
hon är den finaste som finns och jag skulle inte vilja leva utan henne.
hon gör mig lyklig och hon lyssnar alltid då
man vill prata, och det man säger till henne behåller hon i sitt
hjärta bakom alla andra hemligheter. (♥) - i sin djupaste själ.

nåja, man kanske ska ringa till sin mamma nu och surra bort lite.
sen så ska jag läsa lite och se på tv.
ikväll är det DH och jag längtar som en tok redan, jag vill helst att klockan ska
vara nio nu och att man kunde spola tiden dit.
men det skulle nog inte heller vara så himla bra.

nåja, jag ska ut nu en sväng med hunden och promenera.
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0