.- 26 maj



jag har funderat varje gång jag vart på affären och ska ha köpt
glass om jag ska våga pröva på att ta en sån här.
men jag vet ju inte om dom är goda, eller om jag skulle tycka om dem ..
hmm, jag känner mig fundersam.
det är inte det enklaste.

men en sak må jag då säga om denna glass(burk)
att den är himla snygg designad i alla fall,
och jag skulle lätt kunna köpa den bara för att den är snygg.
men det är ju så jag är som människa.

jag ska strax ut i bilen och kolla om min väska är där.
(jag vet att den är där, men det låter bättre om man är en slarver)
sen ska jag kolla igenom matten och sen ska jag hänga upp mitt schema
som jag ska jobba i sommar, så jag inte tappar bort det
eller gör nått drastiskt. (a)

idag så har jag ju så klart inte köpt nylonstrumpbyxor!
GAAH! ;@ jag blir så himla less på mig själv,
korten är imorgon och jag har ju vitare ben är solen.
"eller det är inte solen som skiner, det är min ben som bländar er alla!"
det är vekrligen inte vackert och heller inte mysigt snyggt.
dock är dom då nyrakade och det är fett gött!

det börjar i alla fall att synas lite att man är mindre än förr.
och jag är så himla glad över det.
(idag är det min 2;a dag utan godis & läsk)
jag känner mig så himla duktig och stolt över mig själv.
jag är det även om jag stannar just nu i att bli mindre.
men jag skulle inte gråta om jag vart mindre.

nåja, det är ugly betty nu på tvn, jag vekrligen hatar det.
jag förtår inte att det är så himla bra och att någon föjer det.
jag fattar inte vad som händer, och allting verkar vara så
himla overkligt på något sätt. och jag vet inte hur.
plus att betty då så klart är så himla ful.
man får ju damp på riktigt.

nåja, man kanske skulle sätta igång.
jag hållerpå att tvätta nu också,
det kommer säkert att lukta fett gott nere i källaren. det tror jag verkligen.
+ att tröjan jag har på mig nu luktar vanilj.
och det är så himla mysigt.

jag har faktikst varit himla duktig och modig idag.
tro det eller ej, men jag har dödat värsta jävla getingen
som kommit in idag tydligen på toaletten uppe,
och jag är så himla stolt. först så skrek jag som satan.
men sen klädde jag på mig byxor, jacka, stövlar, mössa och handlar
och med flugsmällan i högsta hugg och dödade den.
jag är så himla click! ;>

imorgon ska jag ha med mig alla mina studentkläder
och mössa, skor ja! rubbet!
och + att jag ska vara snygg på dagen.
imorgon är det en underbar dag, med en massa snygga vänner,
och kameran ska fan också med.
det kan jag lova er alla!
jag ska knäppa en massa snygga bilder på alla.
+ att jag funderar på att kanske ta ett glas vin imorgon på kvällen ..
hmm, men vi får ju se hur det blir med det.
det kanske är bättre i helgen.

och i helgen finns det inga planer,
jag ska bara vara hemma och plugga,
se robinsson, och vara trevlig med min älskade sambo.
jag ska slappa och göra allt i mitt eget tempo, det brukar bli bäst så.
dock så ska ju marcus till söderhamn på fredag. :(
så jag blir nog ensam på kvällen.
men så kan det vara ibland. :*

PUSSEY!


Kommentarer
Postat av: marica

Du kommer inte bli besviken av mangoswirl iallafall, en klar sommar favorit!

2009-05-26 @ 21:35:20
URL: http://maricasondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0