.- 25 maj

nu så är man mätt och belåten.
det gör nästan ont i magen,
det är som att det eldas i magen! ;b
detta är det jag är så mätt och eldig av;
- thai gröncurry!
(det är jätte starkt och eldigt)

nåja, nog om maten just nu i alla fall ;b
jag har varit i skolan idag hela dagen
och egentligen inte gjort ett piss,
eller jo, jag har lämnat in mitt UF (årsredovisning)
samt att jag har hinnit boka in en massa prov.

- torsdag (branch & produktkunskap 2 prov)
- onsdag (matteprov)
- torsdag v 23 (2 prov i arbetsmiljö)
- onsdag v 23 (tenta av psykologi A)

jag har då verkligen plugg så det räcker och blir över.
men jag kna då lova er att det kommer att bli himla skönt då denna
skit är över och man kan få ett riktigt jobb
och få mer betalt. (1050:- är inget att leva för.)

just nu är jag så himla trött att det känns som att ögonen verkligen
snart stängs och aldrig mer vill öppnas.
men det kommer inte att ske,
jag ska strax ner i källaren och börja att röja upp där nere.
allting ska kastas ut (som vi inte ska ha kvar då)
sen ska det städas och bli snyggt tills studenten.

imorgon är jag ledig och det ska jag fira med att plugga som
en himla tok och jag ska verkligen göra det.
(man brukar säga det, och inte göra det. men jag ska!)

+ att jag har en massa jävla räkningar just nu också.
och det känns inte heller bra.
men jag har ju inte handlat så jag inte klarar mig.
men man blir ju alltid så himla snål då man får sitt studiebidrag,
att helst skulle man vilja ha allting kvar! ;)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0