.- 24 maj








där så fick ni nårga söta bilder på sally's valpar.
dom har ju verkligen vuxit sen sist det kom in bilder ..
eller vad säger ni?

(det är 5 tikar och 1 hane)
det finns dock 3 tikar kvar av kullen,
och jag kommer att lägga upp bilderna på dem
i ett enskilt inlägg. :)

nåja, nu är det ju så klart söndag igen,
det känns ganska bra idag mot for igår.
men jag låg vaken och tänkte till typ klockan halv 4 på morgonen.
och inte kom jag fram till nått bättre ändå.
men så kan det vara ibland då man inte vet.

idag så har jag sovit bort hela dagen känns det som.
det är inte kul och jag har så himla dåligt samvete.
fast jag vet att jag egentligen inte borde ha det.
men så är det.

vi har vart till marcus farmor och fikat,
sen så har vi bara slappat, jag har finally pratat med marica,
det är typ 1 gången på nästan 2 veckor.
det känns lite sjukt, men helt bra ändå! ;>
+ att jag har pratat med beagumman också. :)

jag håller på att lägga bud på tradera,
jag vill ha en sån där liten plattång, och mitt bud
ligger på 110 ;- nu och jag kan ju lova er att jag ligger först.
(alltså bäst till, jag har högsta budet)
och jag kan faktiskt sträcka mig till att lägga bud upp till 130 :-
men inte högre. ;>

till veckan blir det sista skolveckan,
och det gäller verkligen att vara på skolan och kämpa för det man
levadens hinner, och det kommer jag verkligen att göra.
jag ska ta mig satan klara detta nu.
och jag vet att jag kan!
jag ska bara bevisa det.

jag är lite nyfiken att höra hur det gått för min
kära kusin i helgen, man kanske ska ringa henne senare ..
hmm, jag hoppas att det var precis som i en dröm åt henne,
och att allting verkligen var underbart.
hon förtjänar det efter allting. :*

nåja, ikväll är det dax för OTH.
jag har missat en massa avsnitt med ikväll så ska
jag ta mig tusan se!
haha, jag brukar säga det, men ändå så blir det aldrig.
hihi.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom hiiiiiiiiit!

2009-05-24 @ 16:37:40
Postat av: Angelica

Glömde skriva vem jag var haha

2009-05-24 @ 16:38:01
Postat av: beatrice

så JÄVLA söta :D ser ut som små nallebjörnar :')

2009-05-24 @ 21:11:21
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0