.- 23 maj

nu så är man äntligen hemma,
och det känns så himla bra men ändå inte ..
jag fattar inte att det alltid ska bli nått.
men så kan det ju vara ibland då man är less,
men varför kan man inte bara förlåta och gå vidare?

måste man elta och alltid komma fram
tíll att man inte vet vad man vill?
är det någon "hemlig" regel i ett förhållade? ..

nåja, jga kommer säkerligen att vara mer aktiv här imorgon,
det kommer bilder på valipsarna, och sen på en del grejer som
jag har klirrat där uppe.
jag hoppas att antalet läsare inte försvinner,
utan att de kommer att bli mer, för det har det då verkligen blivit. :)
och det är nått att hurra för.

nåja, jag ska snart ta och lägga mig i min säng och sova
det godaste en människa kan.
(det känns som att jag har vart med i robinsson)
btw, så har vi precis sett det.
och jag tycker att den där j*vla nina kan åka ut någon gång.
men hon vinner säkert allt.

nåja, jag återkommer!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0