.- 2 maj

nu så är det ju så klart den andra dagen i maj.
och jag är ju så himla glad,
det är soligt ute och varmt framför allt.
och jag har vart i stan och så klart
träffat maricagumman, + att marcus familia
har vart här och städat upp på våran gård.
det vart så himla snyggt allså ;>

nåja, jag och joela sitter inne nu i alla fall
och ser på repriser som har gått i veckan.
det är trevligt och marcus är ute och pratar
flickit i sin telefon med anders. ;b
hahaha.

imorgon ska min lille bror hem,
och jag ska köra honom till sundsvall på morgonen.
Puuh, det är inte helt nice faktiskt.
men det är så himla kul att han vill komma hit.
hoppa batt hankommer hit mer.
men det blir ju så.
han ska ju komma hit nästa G-fest :)

nåja nåja, jag har handlat lite idag.
(a)
jag handlade 3 korgar på dollar, och det vart hela 26 kr.
det var billigt som satan och jag behöver dom verkligen.
så det var ett bra inköp. :)
sen så har jga handlat mat, och tvål till toaletten.
(för händerna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du klarat körkortet? :)



2009-05-02 @ 19:20:49
URL: http://vickan89.blogg.se/
Postat av: vickan

Glömde skriva vem det är, det är vickan och det var jag som undrade om du klarat körkortet? :)

2009-05-02 @ 19:22:10
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0