.- 2 maj (Kvällen)


ja, nu så är det kvällen, och det är himla skönt.
det är bara så jäval typiskt att man har blivit sjuk.
jag har en näsa som bara rinner, och rinner.
det är sjukt jobbigt. + att man är täppt i dem också.
HIMLA BAJS!

jo, vickan, det har jag gjort :)
jag vet inte hur man svarar på komentarer annars än
att svara i inläggen, men det stämmer verkligen klockers.
och det är skönt som satan =^-^=

ja, men idag vart det mat på pizzan,
och det är inte så himla dåligt.
hihi, emn dock så var dom inte lika bra som dom brukar vara ..
hmm, men alla kna ju misslyckas ibland, och
det är ju sånt man får ta, det blir säkert bättre
nästa gång.

imorgon blir det att köra joel till sundsvall.
och det ska bli lite små tråkigt ..
man är ju som van att ha honom här, och sen så åker han.
och det är ju aldrig trevligt att vara "ensam".
jag är inte ensam, jag har ju min egen familj,
men ibland så önskar man att alla bodde närmare.

nåja, jag ska se på tvn nu. ;>
och alla ni som kollade robinsson,
tyckte ni att det var rätt som fick åka hem?
jag älskade då i alla fall det beslutet! ;>

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: vickan

men vad roligt! :) GRATTIS! ;)

2009-05-03 @ 18:47:57
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0