.- 18 maj

nu så har man på börjat ett evighetsjobb.
det´kan ja lova er alla mina läsare.
jag har börjat att städa och rensa här hemma.
jag har gjort sovrummet än bara ..
PUUH!
det är verkligen inte det lättaste.
men det blir snyggt!

igår så kom vi hem ganska så sent jag och älsklingen.
vi var och käkade hos marcus farmor först.
det vart köttgryta och potatisgratäng!
mums! det är det enda som jag kan säga!

sen åkte vi till svärmor och björn.
där var i trevliga med dem ett tag också.
vi kollade på bilar och hittade värsta roliga annonsen på
blocket haha! eller det var ju beagumman som hittade den!

efter det åkte vi till anders mamma och träffade anders och eva.
vi drack kaffe och åt bullar ;>
det var himla trevligt + att dom har ju ås himla fint hemma!
vi var där i kanske en timma, sen så åkte vi
hem till anders och eva (i deras nuvarande hus)
sen packade vi på släpvagnen och i min och marrcus bil
+ i anders bil en massa saker och begav oss
till deras nya hus! :)

det var fint.
där så var klockan sent och marcus som skulle upp
tidigt kunde vi ju inte stanna länge.
men vi hann få oss en liten husrunda ändå!
och det var mysigt! ;D

sen åkte vi hemmåt och kom hem typ halv tolv.
stackars min älskling, han somnade bums då huvudet föll mot kudden,
och han var verkligen tröttast!
men jag tror att det gick bra för honom i söderhamn också!
himla bra!
hoppas hoppas hoppas! :*

idag ska jag ju som sagt städa.
och det är inte kul men det är roligt då det är klart.
man blir så himla nöjd med sig själv då också.
men jag ska ner och hänga tvätten först.
samt att jag ska städa nedervångingen först!
för jag och min broder hittade en massa jävla äckel kryp där! ;s
och det är inte det minsta mysigt!

funderar kanske på att åka till angelica sen!
kanske man tar med sig bea också.
hon tyckte ju att Aaron var så himla söt!
men det är han ju också.
den sötaste ungen! ;>

nåja, jag ska klirra källaren nu.
men skriver senare!

PUSSEY!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Int kom ni =)

2009-05-19 @ 14:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0