.- 18 maj (Kvällen)

nu så sitter jag och tittar på tv.
jagh ar hunnit med en massa saker idag ..
jag har hunnit städa och jag sånt.
+ att jag håller på att tvätta undan en himla massa!

jag ska sen ner och hänga en maskin till.
sen så har vi käkat pizza idag.
min älskling bjöd mig, så himla sött allså!
jag är så himla lycklig!

sen så har jag suttit på facebook, och
så har jag fått lite låtar av min broder.
så himla snällt allså. ;>
sen så har jag vart på ica en snbbis,
och sen gått med min hund.

imorgon ska jga bara plugga och inte
så himla mycket annat.
jag ska ringa till rellen också, och prata om
psykogin .. de hade ringt, men mitt batteri hade ju dött.
men jag ska ta tag i det imorgon.
samt ringa om kastrering. (a)

nåja, jag ska ut nu en snabbis,
sen se vänner!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0