.- 18 maj

"I'm safe up high, nothing can touch me
But why do I feel this party's over?
No pain inside, you're my protection
But how do I feel this good sober?"

- Pink (sober)

jag nöter verkligen sönder denna låt just nu på youtube.
men jag älskar den verkligen.
jag blir hel och jag blir lyckllig.
det är fett sjukt att det kan bli så av en låt.
men jag fastnade för den på en gång.

nu så är källaren avklarad.
jag håller på att tvätta järnet med kläder,
jag har flera maskiner att tvätta. (;/)
det är inte det roligaste. men det luktar fräscht där nere nu.
+ att golvet skiner som självaste solen.

jag ska strax ta tag och damsuga här uppe också.
samt att  jag ska fortsätta att rensa här uppe.
nere i källaren finns det hur mycket som helst som ska bort.
men jag vill inte vara där och hålla på då inte marcus är hemma.
(plus att jag är svinrädd för alla kryp!)

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet.
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvudet
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna.
Och den stund som jag kände som nära var blott alvedon,
och dom himmelska ben som jag ville förtära dom gick där ifrån."

-Lars winnerbäck (kom änglar)

jag har ju fått min bok nu också av Hannah,
men jag kna inte föra över pengar till henne,
och det känns inte bra alls,
men hon ska få pengar på torsdag för då så är jag ju
hemma hos mamma och pappa och då kan jag ju bara
ta en väng ner på byn och ge henne!
och det kommer att bli trevligt att träffas!

Jag grät en massa tårar när jag läste boken,
och jag blev jätte rörd av kommentaren du skrev i boken hannah,
du är underbar, och jag saknar dig. ♥

nåja, man kanske ska ta sig i kragen och gå och fortsätta
att plocka lite här och lite där.
+ att jag verkligen måste diska också.
bajs, det är inte kul att inte ha någon diskmaskin.
och min sambo lär ju aldrig ta sig i kragen och diska.
man blir så himla besviken.
de lovar och lovar, men inget händer.
aja, jag ska ta tag i det. (också)

ikväll kanske man ska ta sig i kragen och baka lite muffins.
det skulle vara fett nice och det skulle sitta fiint.
man kna ha picknic nu på försommaren också.
det skulle jag tycka var himla mysigt.

dock så kanske jag inte vill ha blåbär i.
men hallon skulle sitta fett bra i dem.
hihi. men jag vill bara mycket mycket.
det är bara synd att pengarna inte finns till just nu.
men i sommar så kan jag!
för att jag ska jobba! =^.^=

en tripp till IKEA skulle ju verkigen inte skada nu heller.
men jag har inte pengar.
men så kan det vara, + att jag hellre gör det snyggt här
i huset m. tapeter och liknande först.
och det blir nog bäst så.
så jag ska spara en massa pengar.

vad fan ska man käka idag då? ..
hmm, jag har inte en aning.
kanske nudlar ..
jag har inte käkat nått på hela dagen nu ..
oops, jag kom på det nu, så kanske ska man käka lite nu då!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0