.- 16 maj

GRATTIS SAGA!  <3
JAG HOPPAS ATT DU HAR DET BRA I ITALEIN!

jag saknar er bby's! ;>


ja, igår så körde jag.
det vart fler svängar till ilsbo än planerat och dyrare
med G-feesten än vad jag hade tänkt.
men det var en himla trevlig kväll ändå. :)

dock så tycker jag att det räcker om man dricker
en helg i månaden inte 4 i rad.
jag tycker att det får vara nog nu faktiskt.
det räcker.
 
jag hindrar ingen från att dricka.
men jag är verkligen emot det då det blir för ofta eller för mycket.
jag har en farfar som var alkoholist. (dock nykter i 12 år *stolt*)
men också en massa alkoholister på min mor's sida.
jag har sett vad det försör, jag har sett vad spriten gör
med en som inte kan sluta.
och jag är livrädd.

nåja, vi har precis vart och kökat middag på pizzan.
där träffade vi olle, liiten, dyrssen & hans.
trevligt trevligt! ;>
samt att monica och bea kom förbi där en sväng!
och det var ju himla trevligt att träffas! ;)

ikväll vet jag inte vad som händer,
eller jo, det är robinsson på tvn och sen är det "jag vet vad du gjorde förra lördagen"
och jag älskar verkligen båda programmen.
och jag tycker att det är hilmla trevligt.

marcus kanske ska åka iväg och dricka
för att det är crousing ikväll i hudiksvall.
men jag vet inte hur det blir än.
jag tänker då inte köra och inte hämta honom.
men jag tycker kanske att han kan vara med mig och joel ikväll.
det är ju sista kvällen som han är här.
och ja. det kan vara trevligt att göra nått tillsammans.
men han gör precis som han vill. :)
(han vet vad jag tycker för det har jag sagt, men sen gör han som han känner.)
inget mer om det.

jag ska snart ställa mig och baka.
marcus farmor komemr hit klockan 5 och då ska vi käka paj.
det var så himla länge sen man träffade henne.
så det ska bli himla nice!


sen så tog jag ju lite ego pic igår också! :>
och här kommer några favoriter:



PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0