.- 16 maj (kvällen)

nu så är man hemma efter en kväll med en massa äventyr.
jag och joel körde marcus till olle,
eftersom han åkte in till stan i alla fall med sina vänner
för att kolla på en massa bilar! : )

sen åkte vi till ingela och kent's stuga
där var angelica och aaron, marie och barnen.
det var himla trevligt att träffa alla igen.
och det var kul att få surra av sig lite.
himla trevligt.

sen så skulle vi åka hem till aneglica
och jag och joel åkte i min bil (dvs. marcus)
och då så gjorde jag min första dikeskörning!
hahaha! jag tror fortfarande att jag skrattar.
det var inte en sån himla "farlig" vi kom upp på en gång.
(med lite hjälp från knufningar!)
hahahaha!

sen åkte vi på ica en snabbis,
och efter det så var vi hos angelica och såg robinsson,
men det var ju så himla hemskt just nu.
jag vågar då verkligen inte se nästa vecka.
jag såg att Jarmo gjorde illa sig som satan.
huga, verkligen. jag mår illa efter att ha sett honom.
med en massa blod på sig (i ansiktet, och sånt)

men lite bilder kommer här! ;>

(jag precis efter min dikeskörnning! hahaha!)

(Aaron, så himla söt!)

(han är så himla trött, men ville verkligen inte sova)

(så istället så leker vi med sakerna på bordet!)

(så vi kollade in alla små kissemissar istället)

(men tillslut så ville han ha sin natt(napp)-flaska och somnade så sött!)

(en bild på söta affe-mannen också!)

(och en sista bild på söta Lollo som är mamma åt kattungarna)


sen nu så sitter man och kollar på american pie.
den rä ganska så himla rolig.
och jag och joel är gode så trötta .
men jag ska se denna film klart, sen ska jag ringa till marcus
och höra om han är sugen på att åka hem.
och om han är det ska jag hämta honom i stan också.

vi har åkt från gnarp, till bergsjö, och sen in i jättendal,
sen så åkte vi hem.
en riktig bilfärd.
men det var himla trevligt att få surra av sig lite
och se någonting annat också. det är alltid trevigt!

nåja, jag ska kolla lite bloggar nu också.
ska ju köra joel imorgon till bussen klockan 9
tror jag att vis ka börja att dra oss. ;>
och det kommer att bli himla tråkigt att lämna av honom.
men vi ses ju i helgen också!
då jag och älsklings ka åka upp! :*

sen imorgon blir det att tvätta och städa!
det finns inget annat jue!
hihi.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0