.- 14 maj

nu så har man ju varit ledig hela dagen idag.
det är första dagen som jag verkligen har sovit ut.
(dock egentligen alldels för länge)
och sen har man klivit upp och vart till kicki och hämtat
schemat för sommaren -o9 ;>
så himla kul, det var typ 50 % men hon sa att jag säkert
kunde jobba upp det och ja ska ju ta på mig allt som jag får.
så det löser sig säkert!

sen så kommer hanna hit idag och ska käka middag med oss.
det var ju så himla länge sen vi träffades, och vi gör det verkligen
alldeles för sällan, så nu idag kommer hon hit.
det blir dock ingen nobellmiddag, utan det hederliga
spagetti och köttfärssås!
men det kan bli jävla gott det också. :)

sen ikväll är det min älskling som ska handla:

till mig ikväll, jag handlar och handlar gotta till mig.
och han bara snyltar på och äter.
och jag får aldrig nått tillbaka, men idag så är dagen det.
och han har lovat, så vi får se hur det går! :D

och mina produkter kom ju så klart inte idag så som jag hade förspått.
men det gör inget, jag vet ju att de kommer imorgon
(annars så blir jag en massa förvånad)
för det ska ta 1-2 dagar innan de kommer.
och jag har ju alltid fått det dagen efter så jag är ganska säker.
+ att jag har ju beställt några gånger nu ..

jag lyssnar på lugna favoriter nu.
det är så himla mysigt.
jag blir så himla kär då jag hör på den kanalen.
det är så himla lite reklam och man slipper bli less.
+ att det är så himla mycket musik och det är ju det man vill ha!

och imorgon så kommer ju min älsklings broder (dock den enda, men ändå!)
till oss. han är i sundsvall klockan 4.
jag ska försöka att fixa till det med skjutsen, och sen ska vi hem hit och
han ska göra sig snygg för kvällen,
och efter det så ska vi till monica, björn & bea och grilla.
samt förfesta till G-feeesten!
det ska bli himla nice, även som chafför.
jag klagar inte, man kna ha roligt som nykter också!

jag tänkte att jag skulle ta mig i kragen och åka till angelica snart igen.
det är så himla skönt att jag kan åka vart jag vill
och att vi har så himla mycket att surra om.
hihi. + att hon har ju världens sötaste och snällaste unge!
melike*

jag saknar dock min älskling marica så fett jävla mycket!
jag vill helst att hon ska komma hem nu nu nu,
eller kanske NU?!
jag har ju så himla mycket att berätta och säga.
jag saknar att kunna bolla ideer med henne.
men hon kommer ju hem, och jag kommer att bli lycklig!

jag älskar min tunga. (a)
hahaha, eller nej, men jag älskar att ha hål i tungan i alla fall.
det är fett skönt och tänka sig att det snart är ett helt år sen jag gjorde det.
det känns ju helt sjukt lång tid.
men tiden går ju så himla fort då man har det trevligt.

snart så kommer ju min älskling hem också.
hmm, jag ska kolla lite på goda recept på nätet på
köttfärssås och spagetti ;>
kanske funderar på att ha lite tacosmak i det hela ..
hmm, men jag vet inte än.
men det ska vara lite små roligt och lite starkt då man ska äta.
det är alltid godare så!

och sen vill jag bara skriva en sak till min mamma;
jag tycker synd om dig då du är sjuk.
och jag vill att du ska krya på dig en massa nu också!
så att du orkar med oss på onsdag då vi kommer!
jag älskar dig, och pappa!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0