.- 14 maj (kvällen)

nu så är det kvällen, och jag fick mitt gotta tillslut.
även om det var jag som var tvungen att åka ner och handla det.
men det gör inget.
det var ju älskling som betalade den ändå.
och det tyckte jag var himla snällt allså!

jag saknar mitt "långa" hår som man kunde trixa lite med.
hihi, men det kommer väl tillbaka hoppas jag ;>
hihi.

+ att de är pirattema imorgon på g-feesten. ;>
och jag har hittat min hatt nu jag.
den är inte piratig, men den är snygg och jag har saknat den.
så den ska jag ha på mig imoron. ;>
(jag kommer nog att vara snyggast ändå)

nu så är det ju inget bra på tv;n heller.
det är inget mer bra ikväll.
det suger, för vad ska man nu ta och göra då?
det är inte kul att sitta vid datan hela tiden heller.
men så kan det vara ibland.

muha. -.-
jag ska gå ner och hänga min tvätt sen ska jag
hoppa i duschen och få lite motion.
haha, det kanske bara var jag som fattade det roliga där.
men jag ska inte "hoppa" i duschen, men det lät himla kul!
men först lite bilder som är jätte gamla. ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0