.- 14 maj (Frågor & Svar)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
ja, lite längre skulle inte skada.
Skulle du vilja väga mer?
nej, jag ska ju bli smäcker.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
jag skulle inte bli arg, men jag skulle bli ledsen och förvånad.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
nej, inte just nu i alla fall.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
nej, inte det minst, jag drivar hellre!

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

haha, jo om man biter ihop käken så går allt.

Kan du slicka dig på näsan?

nej, men jag skulle tycka att det vore häftigt.

Kan du kolla i kors med ögonen?

jomenvisst, det kan jag.

Kan dina föräldrar lita på dig?

ja, det kan dom verkligen. jag har alltid varit öppen och ärlig.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

ja, men jag måste verkligen anstänga mig. (om jag inte sover då)

Kan du vara på fest utan att dricka?

ja, det är väl inget problem?

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart. varje dag, minut och sekund.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

ja, det årä super snyggt men inte med den kroppen jag har just nu.

Kan du suga?
på en ciggarett? ohjaa ..

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja, men det måste vara en affär som jag inte gillar.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

ja, det kan ju ha hänt, men aldrig om nått stort, kanske "jag röker inte .."

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

ja, och jag vet att de gör det.

Har du ett syskon?

jaop, min broder.

Har du varit full den här månaden?

nej, inte det. (körkort)

Har du någonsin haft sex med någon?

ja, det kan man ju inte förneka. (a)

Har dina föräldrar ljugit för dig?

haha, jag vet inte. men det har dom säkert.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

nej, jag tycker att det är lite smått kul.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

nej, det är ju inte kvällen än.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

ja, min sambo. ;*
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

ja, det är ju som så ..

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

ja, det är ju samma här. x)

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

ja, klart att man har det. men så är inte fallet.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

nej, det har aldrig hänt. (som tur är)

Har du haft sex med mer än tre personer?

nej, det har jag inte.

Har du ljugit på någon fråga än då?

nej, jag är en ärlig människa.


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Marcus, Peter, Morgan & Marica

Vem älskar du?

familjen, marcus och vännerna. (djuren också)

Vem hade du senast sex med?
min sambo såklart.

Vem vill du bli full med?

mina vänner (till studenten)

Vem är den bästa artisten?
det beror vad man tänker på för stunden.

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma.

Vem har du en liten crush i?

Marcusnordin så klart! <3 jag älskar honom.

Vem är snyggast i världen?

jag själv? hahaha. nej. men marcus så klart.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

min sambo och min familj.

Vem är snällast i världen?

det måste vara mina föräldrar.

Vem är din bästa kompis?

ja, det har ju inte hänt nått ses sist, så gissa?
Vem vill du prata med?

farmor & farfar. men i livet vill jag prata med Ella. ;>

Vem sov du med senast?

marcus och tessilago! (theo & vera)

Vem såg du full senast?

Min sambo och min broder.

Vem vet allt om dig?

Marcus och min hund.

Vem kysste du senast?

Marcus så klart. ;>

Vem kramade du senast?

ja, det är jobbigt det här, men min sambo. :*

Vem kan berätta allt för dig?

mina vänner och min familj, det som sägs till mig stannar här hos mig.

Vem kan du berätta allt för?

marcus och mina djur. men även min familj.
Vem hatar du?
jag hatar inte en enda. det är ondigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0