.- 13 maj


just nu är det vänner på tv;n.
jag blir så himla avundsjuk då jag ser detta.
jag hoppas att det finns sån här vänskap på riktigt.
jag vill ha en sån här vänskap. en grupp. :*
gemenskap.

idag har det också gått fett bra i skolan.
jag har klarat ett matteprov och sen ledarskapen är nu också avklarad.
och det känns så himla skönt att nått är klart.
jag har skrivit upp vad jag har att göra i skolan nu innan studenten.
och det är inte så himla mycket. och jag kommer verkligen att hinna allt.

sen så har jag haft så himla ont i huvudet idag ;/
det är inte så himla jätte trevligt.
men det är mycket bättre nu så man ska inte klaga.
sen så har ju min mamma blivit mormor igen. hahaha!
Berta har ju fårr kissemissar, och min mamma är ju överlycklig!
(hon är så himla söt min mamma!)

nåja, jag ska inte skriva så himla mycker mer nu.
det är bra på tv;n hela kvällen, och det är ju Grey's framför allt!
+ att joel kommer på fredag, så jag måste fixa och trixa här hemma
lite imorgon och sånt.
+ att jag ska gå till kicki imogron också.
få mitt schema och sånt! ;*

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0