.- 13 maj (beställning igen)


detta har jag ju så klart klickat hem nu. (a)
men jag gjorde verkligen ett klipp på detta.
var för sig kostar de 199 :- styck.
men jag fick båda för 299 kr.
och det är ju de som jag önskade mig då jag fyllde år.
så jag är verkligen nöjd, och för en gångs skull
så ångrar jag mig verkligen inte det minsta.

(jag hoppas som vanligt att det kommer imorgon.
men jag skulle verkligen bli jätte förvänad.)
fredag kommer det. och jag är i extas! ;>

nåväl, inte så himla mycket mer att säga, jag vill  helst att dom skulle
komma just nu utanför min dörr här hemma.
men jag vet ju att de inte gör det.
så man ska väl inte drömma sig bort.
men dom kommer att bli så himla bra och fina i min
"bed head"-samling.

(jag har ju sju stygen andra i serien, och fler ska det förhoppningsvis bli.)
men det kommer mer då jag har fått ett jobb och
en egen inkomst.

och jag längtar tills den dagen då min lön kommer!

tess håller på att "bädda" sönder min älskade fötter.
och det är inte skönt.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0