.- 12 maj

GRATTIS BROTHER!
hoppas att du får en bra dag,
vi saknar dig och älskar dig!

nåja, nu så är man hemma, jag har vart på skolan sen klockan nio på morgonen,
och inte har jag gjort någon nytta egentligen heller.
men så kan det vara ibland ju.
(eller nytta och nytta, men jag har inte pluggat som jag skulle)

men jag har fått ett G i småföretagande B
samt att när jag lämnar in min loggbok, och minnesanteckningarna så
har jag G i mitt projekt också! jag är fett överlycklig.
men jag tycker då att jag verkligen har förtjänat det också.
det är inte någon fråga om saken heller!

det fanns en tid då jag trodde att jag var lycklig.
men så var det inte, jag är lycklig nu. och jag vet att det är så.
det är så här det ska kännas när det pirrar i kroppen
av välbehag och att man ler utan att låssas.
jag älskar livet.

imorgon så har jag matteprov, på kap 2 och 6.
jag tror att det kommer att gå fett bra och jag är egentligen inte så himla
orolig, jag ska kolla igenom det ikväll vad det är för nått.
+ att jag har ledarskap's prov också.
så det ska jag plugga till som satan.
men det kommer också att gå himla bra! ;D

ända sen jag klarade körkortet så har skolan verkligen bara flytit på.
och det är en himla skön känsla, men varför klarade jag inte
körkortet i fjol för? då hade jag ju inte haft det så här kämpigt som jag har haft det nu ..
hmm, är huvudet dumt får kroppen lida,
det är väl så man brukar säga?




hahaha, det vart lite smått ego-inlägg detta.
det är gamla bilder på mig från -o7 och -o8 ;>
hihi, men jag var ju riktigt snygg då!
jag ska inte klaga, men jag lägger då inte upp fula bilder på mig själv heller såatt.

hihi, idag vet jag precis vad jag ska käka, jag ska käka nudlar
till middag, det kommer att bli fett gott, och jag är riktigt sugen på det.
så, sen så vet jag inte vad marcus ska käka, men han kommer säkert på nått.

+ att min klass åkte till Italien idag.
hihi, jag var och viknade av dem, eller jag och jag.
det var jag och Stina som såg att bussen var på skolan.
och då så tog vi och vinkade av dem.
ingrid gav mig en puss och jag fick kramar också!
jag har verkligen världens bästa klass allså! :)

- jag kommer att sakna er allihopa!
men jag hoppas att ni får dåligt väder och att det är sol här hemma!


nåja, jag vill inte tänka på att jag inte kommer att träffa marica på två veckor.
jag blir lix deppig då.
men jag ska får världens bästa studenpressent av henne!
hon är bäst min marica (lilla sälunge!) <3

nåja, jga ska gå ut med tessilago en sväng.
sen ska jag slappa och plugga till imorgon.
käka lite glass som jag har kvar sen igår (a)
- jag är bra på att spara mamma lilla!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0