.- 12 maj (Frågor & svar)

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Jo, det gör jag alltid innan jag går ut.
Gnälla: ja, så jag inte får som jag vill.
Skrika: Ja alla gillar väl uppmärksamhet?
Sova: Jaop, jag sover alltid middag! hahaha.
Ha ångest: Förut kanske, men inte längre.
Skada dig själv med flit: Nej! absolut inte!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, det gör man väl inte.
Vilja dö: man har väl känt så någon gång. (mens!)
Drömma mardrömmar: Ja, och det är absolut inte trevligt.
Drömma sexdrömmar: Ja, det hnder väl, men det är ju inget man väljer.
Ta droger: Jag röker ju, men jag ser det inte som en drog.
Försöka vara annorlunda: nej, jag är ändå inte som alla andra, jag är mig själv.
Klä dig i svart:
Ja, mina mjukisar är svarta och det är mysigt. men inte jämt jag gillar färger.
Gå till kyrkan:
Nej, inte om det inte är nått speciellt.
Gå i skolan: Ja, det är klart. ska tom. dit imorgon.
Ha sex: Ja, det är väl ganska självklart.
Ljuga: det har hänt, men inte ofta.
Hata folk: Nej, det är ett sånt himla starkt ord. ogilla, men inte hata.
Lita på folk: Jag litar inte på många, men vissa. det tar sin tid att skaffa tillit. men det händer.

VEM:
Saknar du:
Familjen och vännerna.
Vill du döda: inte en enda, isf. en spindel.
Rörde dig sist: Min sambo och min hund.
Vill du slå: hmm, ingen. jag kan inte komma på en enda.
Kysste dig sist: min sambo så klart!
Vill du kittla: hmm, ja det blir väl min sambo där också!
Kramade du sist: min smabo (åter igen)
Vill du prata med: hmm, med marica, jag saknar henne redan. Allt är så tyst.
Skrek du på sist: det måste nog ha vart en stor spindel som satt på min sko!
Vill du vara som: mig själv, jag trivs så. ha lite smäckrare kropp kanske. men jag vill inte vara någon annan.
Sårade dig sist: Min hund igår då hon smet.
Vill du bli galet full med: alla mina vänner på en stor fest (studenten)
Gjorde dig riktigt glad senast: min älskade sambo marcusnordin.
Fick du sms från senast: Hanna (marcus syster) men jag har inga pengar. :/
Ringde dig senast: Beatricegumman. :*
Är vackrast på jorden: min sambo och jag tillsammans i en glasbubbla med rosenblad och choklad!

HAR DU:
För många vänner:
nej, men jag har de jag behöver.
Förföljelsemani:
Haha, nej. men skulle typ beckham komma hit så ja!
Tvångstankar: Njepp, inte ens det.
Någon annan psykisk sjukdom: det skulle väl vara att jag är så himla busig ibland att jag får damp x)
Någon fysisk sjukdom: Jo, psoariasis.
Någon skada: nej, inte det.
Färgat håret: XFör myket och ångrat det för ofta.
Brutit några ben: Aldrig och jag vill aldrig. 
Några piercings:
Öronen & tungan.
Egen dator: ja, finally! jag fick ju en bärbar av mamma och pappa! (<3)
Bra självförtroende: Just nu är det på topp, men vissa dagar suger det. bättre kan det nog bli.
Kysst någon:
Ja, senast en timma sen.
Haft sex:
Jo, jag är inte jehovas precis.
Köpt kondomer:
Ja, det är väl klart att man har gjort.
Tagit nakenbilder: nej, jag tycker inte att det är så himla frestande.
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja, till min sambo och till mina djur. + min familj.
Bjudit ut någon: nej, jag är en sån som blir utbjuden. men jag har bjudit in någon ;)
Varit kär:
ja, och jag är det just nu.
Dumpat någon: Ja, det har hänt. men det är länge sen.
Lämnat landet: på semester så jo. men inte annars.
Tuttat eld på nått: Jag röker ju så ja, cigaretter. varje dag.
Gjort något olagligt: jaop, det har nog alla.  


HUR:

Går du: inte mer än vad jag behöver.
Svarar du i telefonen: "hej det är Hilda" ..
Fördriver du tiden: datan och plugg. annars vänner och hunden.
Mycket pengar har du: 240 :- (+ pant burkar)
Tjänar du pengar: inte än, men jag har ju fått sommarjobb nu!
Ofta diskar du: det är inte ofta, eller jo nu är det det då våran diskmaskin är trasig!
Ofta städar du: lite varje dag. men jag damsuger inte ofta.
Många stör du dig på: det är många, men bara de som förtjänar det.
Ofta träffar du din familj: alldeles för lite. 6 ggr/år nu kanske ..

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag kommer att bli nått stort i livet.
På gud: i vissa situationer så ja, men inte alltid.
På rymdvarelser: nej, det finns inte.
Att folk tycker om dig: ja, de jag tycker om, tycker om mig tillbaka. men inte alla.
På ett liv efter detta: jag hoppas på det, men jag kan ju aldrig veta.
Att fiskar kan tänka: de har ju ett liv, men nej jag tror inte det.
Att du kommer leva länge: så länge man har hoppet så kommer resten ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0