.- 12 maj (Frågor & svar)

1: Vad har du ätit idag?
- 1 kexchoklad.
- nudlar.

2: Vad har du på dig?
Svarta mjukisar, lila t-shirt och underkläder.

3: Har du växt något det här året?
jag har blivit mindre, på bredden och jag är stolt!

4: Har du gått upp/ner i vikt det här året?
jag har bara gått ner.

5: Vilket år har varit ditt bästa?
2oo7 då jag träffade mitt livs kärlek.

6: Vad ser du fram emot?
studenten, och jobba.

7: Vad har du ångest inför?
det är ingenting just nu. kanske vad som hnder efter sommaren.

8: Är du öppen?
jag är en öppen människa, men jag berättar inte allting för alla.

9: Hur långt hår har du?
mellan, inte jättekort, men inte heller jätte långt.

10: Vad har du för betyg i matte?
just nu IG men imorgon ska det bli ett G.

11: Vilket är/var ditt sämsta ämne?
matte, utan att tveka ens lite.

12: Har du en bra klass?
Ja, jag har den bästa, den absolut bästa. <3

13: Vad ligger på ditt datorbord just nu?
Jag har inget databord, jag har ju en laptop. så jag behöver inget.

14: Vad gör du just nu?
jag väntar på att DH ska börja, annars så gör jag ju denna lista.

15: Varför blev du arg senast du var det?
För att jag inte fick som jag ville mellan mig och datan. (haha)

16: Hur ofta städar du?
Jag plockar här hemma varje dag, men damsuger inte ofta.

17: Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?
Det beror ju på vad jag har gjort eller ska göra ..

18: Byter du underkläder varje dag?
Ja, det gör jag. det är det mest hygieniska.

19: Var är du nu?
I huset, i sovrummet, i sängen med datan och tv;n på.

20: Hur ser stolen ut som du sitter på?
jag ligger i sängen, har ingen stol.

21: Hur luktar du nu?
jag luktar gott som satan.

22: Vad skall du göra i helgen?
Min bror kommer hit, det blir G-fest och kanske crousing? ..

23: Är du romantisk?
Ja, jag är det, men inte min sambo!

24: Vilket tv-program såg du senast?
Ugly betty (det är nu på tv:n)

25: Vad skrattade du åt senast?
Det är min hund, för att hon bäddar och låter roligt i sängen.

26: Har du ont någonstans just nu?
nej, inte det.

27: Vilken låt var den senaste du hörde?
Volbeat - still counting.

28: Får du hög telefonräkning?
jag betalar inte den, så nej.

29: Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?
Nej, jag har inte en enda tror jag ..

30: När dansade du senast?
nyss i vårat kök. hahaha.

31: Vad skall du göra när du är klar med det här?
Se DH och sedan hoppa i duschen, sova och sedan vakna pigg och glad imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0