.- 12 maj

nu så ligger min älskling här brevid mig och sover så sött.
hans andetag är lugna och känslosamma.
han känner inge stress.
det är vackert.
"det vakraste jag vet är att se dig när du sover" nanana ..
det stämmer faktiskt.

en bild från då vi träffades för andra gången.
den är så himla fin, men han låssas bara att sova här.
+ att vi såg "happy feet" då detta kort togs!

hihi, just nu så regnar det som satan.
och det är inte kul, men det är ändå sol ute.
jag hoppas bara att det inte börjar att åska.
men som tur är så är ju min älskling hemma.
då får jag krypa ner under täcket med honom
så får han hålla om mig och inte säga att det är någon fara ..

jag var ner på ica också.
det var trevligt och lite smått roligt att telenor var där och
försökte att få på mig nått jävla abonemang med halebop.
hon sa att det var helt gratis, och att det bara kostade 59 :-
och då så sa jag att det kan inte vara så himla billigt ..
det måste finnas någon nackdel ..
hon bara "nej, det är verkligen så här billigt, du ser det ju svart på vitt här .. "
och då så säger hennes jobbarkompis:
"ja, fast det kostar ju 699 :- i start avgift .. men det är ju ingenting."
EHE! -.- jo, för att det är mycket för en fattig student!

nåja, men lite roligt var det i alla fall.
för jag gic medans de höll på att diskutera som mest.
hahaha! + att jag träffade peter och det var ju ett tag sen.
så det var himla kul, jag saknar ibland att bo i huset med honom.
man var lix aldrig ensam.
jag saknar allt det i början.
men allting är bättre nu.

ikväll ska vi mysa, eller i alla fall jag och tess.
vi ska ligga i sängen och äta hundmat.
jag hoppas att alla får en bättre kväll än mig!
eller så inte!
för jag kommer att ha den bästa.
men ska kolla om det är åska ute nu, för det är så himla mörkt på himlen ..
och jag ska dra ut datan och tv:n då ..

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: - Hanna

Det har vart stört väder i Sundsvall. Först regn, sen sol, sen hagel :S haha "Bara ligga i sängen och äta hundmat". Saknar diggggg!:)

2009-05-12 @ 20:08:52
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0