.- 12 maj

nu så är det klart!
jag har jobb i sommar på hagebo!
mellan 20/6 - 20/8 ;>
jag är så fett jävla glad idag att jag nästan inte vet
vars jag ska ta vägen med alla mina lyckliga känslor!
ååh, finally säger jag bara! ;>

min klass borde vara framme nu och ha det så skönt.
hihi, men jag tror att vi kommer att ha det bättre här hemma.
eller i alla fall jag, för att jag ska på "jobbet" på torsdag
och hämta schema och sånt.
+ att jag ska slappa och kanske hälsa på min mamma!
(marcus och jag kanske kör upp!)

nåja, jag ska strax ner på och kolla
om det finns nått trevligt där.
jag skulle kanske köpa lite hundmat (mjukmat)
för att tess är så himla söt och för att jag älskar henne.
och ikväll är det DH så himla spännande.
även att jag redan vet typ vad som händer.
men det må ju då vara ödet.
det är ändå så himla spännande!

marcus ska sova middag nu så jag ska kanske inte sitta här och plinka
på tangenterna som en himla tok.
utan jag kanske ska låta honom vila.
han behöver verkligen stressa ner, han kommer att gå i väggen annars.
och jag har varit med om det förr,
och det är inget roligt. så jag vill inte vara med om det igen.
det är en himla oro, och det vill jag slippa nu.
speciellt idag.

för att idag är det min dag!! (jobb, G och G-prov!)
men dock är det ju mest joel's dag.
för han fyller ju år!
GRATTIS IGEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0