.- 11 maj

nu så är man hemma från skolan denna dag också.
jag åkte in till stan klockan sju, körde marcus till jobbet.
hem till marica och hämtade henne,
till skolan träffade saga och käkade frulle med dom.
sen har vi bara suttit till halv elva på skolan.

tills vi insåg att vi inte hade nå jävla lektioner idag.
så fett jävla drygt och irriterande.
jag blev fett arg, men då ringde marcus och skulle hem
på lunchen, och då så kunde jag ju hänga med och
stanna här hemma,
och det var fett bra och skönt.

jag ska ta och sova lite middag innan jag ska
skriva klart rapporten och loggboken.
sen jag är klar med mitt UF! :D
hoppas bara att jag klarar detta nu och i alla fall får ett G
det är det viktigaste för mig i denna sekund!

och idag är jag faktiskt så himla glad på bloggen,
för att det går att ladda upp bilder fort och bra.
och det var ju sitt tag sen man kunde det.

men ska klirra lite på facebook nu.
sen så ska jag sova en stund + att jag ska röka
först och sånt! :D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0