.- 11 maj


här var min kisse inte gammal. hihi.
jag och m (♥) bodde då i jättendal hos peter.
och hon var bara en kissis-missi-maju-unge!
hihi.

jag har ny gjort klart hela min redovisning till imorgon
utom att göra en balansräkning.
och det ska jag sätta mig och göra nu så fort jag
har uppdaterat här.
jag är så fett jävla duktig.

som jag skrev förr idag så är det ju självklart att jag somnade.
och så klart så fick ju marcus väcka mig också ..
klockan fyra! ;o
haha, jag har ju verkligen sovit bort typ hela dagen.
men det var skönt för att jag hade sovit så himla lite inatt ;/

men jag ska ränsa marcus dator på bilder nu.
så att jag sen ska rymma alla bra bilder i min data!
jag skriver nog mer sen! ;D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0