.- 10 maj


Jomenvisst, god dagens! ;>
idag gick det bättre att lägga in bilder. 
men det är fortfarande cp.
jag får snart nått allvarligt fel.
och då menar jag att jag kommer att få damp! :@

nåja, idag och igår hände det inte ås himla mycket.
jag var bara hemma hela dagen och jag slappade.
idag sov jag till klockan tio.
sen så klev jag upp och jag har hållt mig vaken hela dagen.
jippi!

vi har nyss vart til stan jag och älsking.
han var tvungen att åka på jobbet en sväng och fixa nått.
och självklart följer ju jag med som sällskap.
nog är jag väl bra jävla snäll va? ;b

+ att jag har fixat en facebook åt min mamma idag.
hihi, så alla ni som känner för det bli vän med henne vet jag!
hon kommer att bli så himla stråålande glad allså! ;)

jag har inte hört av angelica nått idag heller.
hmm, hon kanske glömde bort att ringa ..
hmm, ja ja. vi får ta de nästa helg då kanske.
eller i veckan. men inte innan ons.kväll!

nåja, idag har jag hunnit mycket i skolan.
jag har gjort utverdering + avslutningen.
+ att jag ska skriva en rapport också.
men det tänkte jag göra imorgon på skolan.
jag ska vara där klocan åtta och plugga igen en massa skit.
jag kan nog göra det imorgon när jag är lite mer ensam ..

men på tisdag åker ju min älskling marica bort!
hur ska jag klara mig i två veckor? :/
jag kommer att dö, huga.
jag kommer att sakna ihjäl mig efter klassen och spec. efter henne och freddiloo.
och jag bor ju nästan där hihi.
"snart Hilda så får du en egen låda i byrån .."
ÅÅH, jag kommer att sakna er nått så oerhört efter studenten!

i veckan blir det en helvetes jobbig vecka för mig i skolan.
men jag ska ta mig fan klara detta!
om jag så ska ta livet av mig i en massa plugg av bokstäver och siffror!
så ska det gå in, och det ska gå så fett jävla bra!
jag är helt 100 % säker på att jag kommer
att ge jävlat gärnet!

imorgon ska jag ringa till bror min.
vi ska planera för helgens bravader.
jag hoppas att han går med på allting som jag har kommit fram
till hitills, men det tror jag.
+ att han inte har nått val.
jag ska ju köra på fredag jag, hoppas bara att vi klirrar någon bil innan. ;>
hihi. för vi ryms inte alla i marcus bil.
hihi.

nåja, hihi. jag ska kolla om vi har nått varmvatten.
+ att jag ska hänga tvätt och packa väskan inför imorgon!
men ajg hoppas att alla sötskallar har det så himla bra.
jag skriver kanske senare om jag inte somnar
eller dör av sötsaker! :')

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var DU Som skulle höra av dig för du skulle ju prata m Marcus.. så jag väntade och väntade...

2009-05-11 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0