.- 1 maj

nu är det äntligen maj, och det är ju snart
sommar, fast just nu här så är det sommar.
det är så jävla varmt idag att man tror att
man ska dö. (i alla fall jag)

men igår var det en väldigt trevlig kväll.
jag hade det himla trevligt.
vi åt jätte god mat, tacos, sen vart det efterrätt,
och godis och chips. :)
samt en massa cola och vatten för min del.

vi spelade spel, och kollade på
raketer, dom var himla fina. :)
det där gjorde dom bara bra.


detta var jag precis innan vi lämnade vårat hem.
jag var ganska så snygg. (jag vet)

vi körde en massa omvägar för att inte komma dit för tidigt.
men vi fick ju se en tjäderhöna också.
så det var det ju värt, och det var trevligt. :)

sen på vägen fick vi ju se sånna här djur också.
men dom var inte så himla söta.
och jag var rädd inne i mitt hjärta.

sen kom vi ju äntligen fram till eva & ...

anders!! ;> och vi hittade på en massa roliga saker,
vi spelade spel ..

och vilka tror ni vann? ...

men självklart å vart det ju syskona forsberg!
hihi, så jävla nice. vi var med i vinnar-laget (båda omgångarna)

jag och marcus var så himla mysiga hela kvällen.
men vi har ju i alla fall varit tillsammans i två år.
så ja, det får man ju ta. :>

nåja, nu på morgonen så sov vi verkligen ut.
och det var så himla skönt allså.
men sen så ingde ju så klart hem telefon, och det
var nog ingen mindre än mamma. ;b

men men, jag ska ta och ringa henne nu. ;>
hon kankse vill surra bort lite död-tid.
marcus ska åka och lämna tillbaka stig's bil.
och jag och joel ska nog bara vara hemma. ;)

nåja, ikväll blir det att grilla.
det blir året's första föra mig och min broder (tror jag)
men det kommer att sitta fiin fiint. nästan som en smäck.  ;b
och jag längtar verkligen till middagen.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0