.- 1 maj

nu så sitter vi och kollar på tv.
eller vi och vi, det var först allihopa,
men nu så är det bara jag.
hahaha!

marcus åkte ner på ica och handlade
marinad till vårat kött och joel gick till marcus data.
så nuär jag helt ensam i sängen ;/
hihi, men så kan et vara ibland ju.

på tv är det x - effect.
det är ju himla kul att se men inte
vet jag om jag skulle vilja utsätta mig för det,
eller utsätta någon annan för det.
men det är ju himla underhållande. :)

ikväll blir det ju att grilla.
och först så var det meningen att vi skulle vara här hemma,
men så blir det inte nu. utan vi ska vara hos svärmor och
björn, så det ska bli himla treviligt att
träffa alla dom igen.
man kanske hinner med att träffa beagumman också ;>


jag tycker att de här bilderna är så himla söta.
man blir ju helt frälst i dem.
hihi, jag sitter och letar hur många såna här bilder som helst,
men det är så himla svårt att hitta dem. ;b

hahaha, det är lika kul varje gång
någon blir förnedrad på tvn.
muha!
jag kan ju inte sluta att skratta ;b
hihi.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0