.- till mamma & pappa &heart;

Jag vill bara säga att jag har världens bästa mamma och pappa.
Dom är helt underbara och jag skulle inte vilja byta ut demför någonting i hela universum.
Inte för pengar, inte för kärlek, inte för nått.

-Jag menar, vem har en sån bra pappa som skjutsar ner sin
dotter 65 mil på ett dygn, bara för att vara snäll?
-Jag menar, vem har en sån snäll mamma som hjälper mig med alla problem jag har?
Som ringer telefonsamtal åt mig, då jag inte själv vet hur jag ska gå till väga?

Det är inte många som har det så.
Men jag är en av dom som har det så.
Och jag är så himla glad över det.

Visst, vi har våra upp-och-ner-dagar vi också.
Men det har nog alla, nog kan vi disskutera och vara sura på varandra.
Men vi löser det jämt, och det är väl det som är huvudsaken.
Jag vet att ni alltid kommer att vara vid min sida.
Jag vet att ni alltid kommer att älska mig.

Jag vet att om jag verkligen behöver er så är det inte ett problem
för er att sätta er i bilen och köra den bite det är mellan oss nu.
Ni kommer alltid att ställa upp för mig.
Vi kommer alltid att vara en familj.
Vi kommer alltid att finnas till för varandra.

Ni gör mig lycklig, och det är ni som har
gjort mig till den människa som jag är idag.
Och det ska ni vara himla nöjd över, för jag är lycklig.
Och det är det en förälder drömmer om.
Och ni har verkligen lyckas.

Ni kommer alltid att vara mina hjältar.
För mig kommer ni alltid att bli sedd som den bästa av alla bästigaste.
Ni fixar och trixar tills jag blir nöjd.
visst, ja är bortskämd, men ni förtjänar att veta allt detta.
att jag verkligen är tacksam för att jag har er.

Nej ni, jag har världens bästa föräldrar.
jag älskar er, Johanna & Peter Forsberg.
ni är min familj.
ni är mitt allt. (och Joel då så klart, och marcus.)
ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0