.- 9 mars


(bilden tagen av marica)
-bara för att jag saknar henne en himla massa! <3

nåja, det var ett tag sen nu jag skrev här igen.
men jag kommer att bli bättre på detta.

idag började min praktik, det var så himla kul.
jag känner verkligen att jag har valt rätt, och det är
abslut någonting som jag känner att jag kommer att kunna
ha som ett ordinarie jobb sen! ;)

Idag fyller Ranghild år!
v var där och åt god mat, samt käkade tårta!
himla vad tiden går fort.
men hon vart i alla fall 74 år :)
så GRATTIS på henne!

jag ska stax sätta mig och se på tv igen.
marcus åkte in till stan nyss, så han
kommer väl hem snart igen.
min älskling. :*

imorgon ska jga prova på detta med att jobba kväll.
så jag börjar inte förän 4 och slutar klockan åtta.
det rä himla soft, och tre dagar i veckan så jobbar jag
dag/morgon då är det från åtta till tolv :)

jag ska ringa till bemanningen imogron också.
så att jag kan få jobba där i sommar, kicki sa att
det fanns en väldigt bra chans för det.
så jag kanske redan har det fixat.
och det skulle ju vara himla klockers!

nåja, annars händer det inte mycket här.
jag är fortfarande en fattig riddare(student) haha.
men det löser sig, jag har kommit fram till
att jag ska ju bara vara glad.
jag har ju värme och mat på bordet.
allting annat är ju bara en bonus.

sen så är jag så himla glad,
för nu då jag var hemma hos mamma,
så har jag försökt att äta mindre, samt att jag inte
käkat så himla mycket godis, + att jag har ju motionerat morris
då. och då jag kom hem så sa marcus att jag
har blivit en massa mindre (a)
jag är så himla glad.


samt att jag går ju nu till praktiken varke dag, och det
blir 2.8 km varje dag.
så imorgon börjar jag mitt nya liv.
no more candy!
(dock kan det bli lite jobbigt. eftersom jag ska ha mens.
men aja, jag ska överleva!)

nåja, jag ska klirra mig e ciggis snart.
jag är så himla sugen.
sen ska jag se lite på tv, och imorgon
ska jag tvätta, och damsuga här inne så det blir snyggt.
samt att jag ska klippa tess lite, och ta gurkan då jag håller på.

jag måste tömma kameran också.
men det hinner jag ju göra!
sen så ska jag ju se andra avenyn också.

jag kanske ska ta och lägga in lite ny musik på telefonen också.
det börjar ju liksom vara dax för det snart.

JO! JUSTE!
våran bro har totalrasat.
hahaha. så nu har vi ingen sådan, men till sommaren så
kanske vi bygger oss en riktig hall istället.
det skulle bli så himla mycket bättre. :)

jag ska lägga upp lite bilder här från min vistelse i ä-byn ;>
men det kanske blir lite senare, eller nej.
jag ska göra bort att göra det nu. :>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0