.- 9 mars (sportlovet i bilder)


(suddiga bild jag vet, men det är från phoniie)
detta är en bild på mina nya byxor,
som jag fick av min broder, och OBSERVERA att jag inte fick på mig dem
när jag och marcus var där i julas, så
det betyder att jag verkligen är på väg åt rätt håll.

bara en bild på byxorna, samt på mina ben.
kanske inte så intressant bild, men ändå :)

i älvsbyn så gillar man att röka om man jobbar på komunen.
det är lix det allting handlar om.
men det kanske är därför samhället ser ut så som det gör där.

detta var innan hela allting rasade.
jag vågade fan inte gå ut på hela dagen. inte ens med tess.
så himla tur att hon inte behövde ut nått! :)

hela brädsklädningen har ju låssnat då det vart så här att hela bron trillade.
men det är ju lix bra på sitt sätt.
för vi måste verkligen göra nått åt detta nu,
annars har det ju lätt kunnat bli så här att man bara skjuter upp det.
men vi är redan less på att behövs skotta bron på morgonen. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0