.- 9 mars (kvällen)

vojne vojne, som min käre far brukar säga :D
det betyder typ, ojoj. om man inte fattade det.
muha.

jag har precis kommit till datan från att ha sett på tv.
jag såg ju så klart familjen annorlunda.
haha, jag höll på att skratta ihjäl mig då
den lilla pojken typ drack av den blå målarfärgen.
BAHAHAHA!
så himla söt att man hålla ju på att dö.
dock så var jag inte den enda som skrattade.
jag har en sambo som faktikst tittade med mig idag,
och han hade ganska roligt han också :)

dock så sover han nu så sött.
han är så himla trätt och sliten med allt jobb,
allt med företaget samt att han ska ju hinna
med mig och tess och katterna som är hans familj.
men det går bra att han somnar tidigt.
för det betyder ju bara att jag kan sitta här lite längre.

dock är jag så himla trätt att jag vet inte vart jag ska ta
vägen ens, men jag ska strax hoppa i sängen.
jag måste ju bara uppd. här lite mer före ;)
sen ska jag ju så klart gå ut med tess, och fixa tändisarna, och liknande. :)



nåja, detta är en lite nyare bild på mig.
dock så har jga säkert redan laddat upp den.
men det blir lite roligare att läsa om man
har lite bilder med, så jag ska klirra det nu bättre.
:>

nåväl. Godnatt.
jag kommer med uppd. imorgon igen.
PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0