.- 6 mars

nu så sitter jag hemma, vid våran dator.
det känns så himla skönt.
dock så var det ju himla kul hemma hos mamma också.
men det är alltid skönare att komma hem!

igår så åkte jga bil i stortsett hela kvällen.
men det var himla mysigt att åka med sin pappa.
han är så himla söt.
och jag är verkligen överlycklig att jag har de föräldrar
som jag har, dom är verkligen bäst! <3

imorse så klev jag upp kvart över sex.
jag skulle käka frulle med min pappa,
som nu för typ 2 timmar sen åkt.
marcus for och jobbade, och jag har städat till här.
eller njae, jag håller på.
men bordena som jag tog med hem,
de står nu på sin plats, och det vart så himla mycklet bättre.
tack mamma som betalade,
och tack gangster för att jag fick dem för ett billigt pris! ;>

ikväll vet jag inte vad som händer.
men det blir väl att kika på let's dance,
jag har ju äntligen fått min vilja igenom.
Carl Jan åkte ju förra veckan.
men jag må då säga att han klarade sig länge.
och han vart ju bättre nu på slutet.
men aja, skönt ändå. jag gillar inte han, eller hans humor.
(vilket han inte har nått av)

nåja, håller på att ladda ner lite musik nu.
så jag får nått att städa till :)
Rix Fm's senaste :)
så fett nice! ;>
hoppas att den är klar snart!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0