.- 4 mars

godmorgon!
(jag hoppas att alla har sovit lika bra som mig!)

dock så ljög jag där.
jag längtar hem till min säng, och jag får snart nog.
men imorgon så får jag sussa med min pojkvän,
samt min älskade hund.
jag kommer verkligen att vara världens lyckligaste då.
jag hoppas bara at dom saknar mig där hemma!
(dock så vet jag att dom gör det.)

nåväl, det händer egentligen inte mycket här.
det är gode så dött.
men så är ju livet ibland. det är ju lov och då ska
man ha det lugnt och skönt och vila ut.
och det kan man säga att jag gjort i alla fall.

igår så var det en riktig hemma dag.
eller njae. inte ens lite. ;b
jag åkte med gangster och Helena till byn.
hälsade på hennes mormor & morfar, dom är så himla söta.
sen gick jag på banken och toppade in pengar.
och den upp till mamma på beg.-byrån.
efter det att mamma slutade så åkte vi en ragg,
sen in på grillen och käkade. MUMS!

sen så åkte vi till bowlinghallen, och där var vi i en timma.
dom är ju så himla söta de där folkena.
jag blir ju alldeles glad bara jag tänker på det!
haha. och efter det så skjutsade vi hem Odd,
och så åkte vi hem till lugna korsträsk. :)
vi var hemma och slappade, och klockan nio
ringde gangster igen och sa att hon var utanför mig,
så det var bara att gå ut och hänga med hon och alla hem til
Peder ;>

där satt vi och surrade, och bara skrattade.
det var så himla mysigt.
sen åkte vi ner på byn igen för dom skulle ha glass.
sen så raggade vi runt ett tag,
och körde en massa små olika vägar. det var himla snajsigt! ;>
jag kom hem kring halv tolv.
och då vart det sängen för mig på en gång!

idag ska jag ta hand om min mammas lilla fjärthund.
istället för att vara påväg till Luleå nu.
men aja, det är sånt man får ta. ;>
hahah.
jag ska träffa gangster ikväll ändå :)

nåväl, ska röka nu, och släppa lös odjurena! ;>
hahaha!

PUSSEY!  ♥

(jag saknar min älskling! ;'/)

Kommentarer
Postat av: beatrice

" du; nu åker vi hem till korsträsk (:

jag: vart ligger det? :s

du: bahhahahhaha, det är där vi bor! xD "



började tänka på det när jag läste texten, hoppas du har det bra, så får vi ta och hitta på något, för jag SAKNAR DIG! :*

2009-03-10 @ 12:31:53
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0