.- 30 mars

idag har jag & älsling vart tillsammans i 1 år och 11 månader.
.- grattis på oss då!

jag har precis kommit hem från skolan.
jag var ju helt instlld på att jag skulle hålla ett 5 min-tal idag.
men icke sa nicke, det blir nästa måndag istället.
himla himla!


men men, det är himla skönt att vara hemma lite tidigt också.
jag ska sätta mig och plugga snart.
det behövs om jag ska klara detta.
eller njae, jag ligger inte eftre mycket. men jag vill bara vara bäst.
(vilket är ett ganska stort krav på sig själv)
men behövligt just nu.
(så att man får någon ork!)

sen så har jag sms:at med michaela nu.
jag ska köpa en stav till tungan av henne.
den är svart och sen är det en vit kula i sen.
åååh, så himla snyggt!
jag är värsta överlycklig. :)
det är så himla kul med nya saker!
jag tycker om det. jag är nog också prylgalen mamma! ;b

till middag vette fan vad vi ska äta.
jag har inte en aning.
men jag kommer nog på nått.
jag är ju ganska så bra på det. (enligt mig själv)
men det är då ingen som klagar nu för tiden..

på lördag är det ju fest här hemma hos mig.
och hos marcus också så klart!
det kommer nog att bli himla trevligt.
och jag längtar verkligen, det ska bli kul och se vilka
som kommer och som inte gör det!
men det spelar ingen roll, bara alla är glada! :D

nåväl, idag hände då lätt dagens roligaste!
hahaha, emil och marica gjorde bort sig som fan.
och det var fett kul, men jag förstår att dom har dåligt smavete.
men det var ändå kul, fett jävla kul. x)
hahahahahaha.
"jag skulle inte ta henne med en påse ens"

nåväl, jag ska gå ut med min hund,
sen så måste jag göra någon nytta.
jag ska vika in tvätten. för det har jag inte gjort än.
sen så ska jag göra lite skolarbeten.
det ska också bli lite små roligt!

+ att mamma kommer redan imorgon!
jag är fett jävla glad!
jag längtar efter henne så! :*

nationella på onsdag!
jag kommer verkligen att kötta alla!
muha! =^.^=

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0