.- 30 mars


nu så är min mamma snart här.
jag kommer att blirs å himla glad då hon ringer och säger att hon
är nära, så jag kna gå ut och prata med henne :)
jag tippar på att hon är här kring 12-1 i natt.
men hon hinner ju ändå sova till imorgon.

imorgon ska hon följa med mig på skolan.
det ska bli fett nice, och jag ska övningköra en massa!
sen så skulle jag ju bara ha en lektion imorgon,
men så vart inte fallet. utan jag skulle ha utverdering.
så jag börjar inte klcokan två, utan jag börjar klockan 12.15.
men det gör ingenting.
jag kan ju ändå sova till 10.
(så jag hinner snygga till mig)

jag ska snart lägga mig och sova i någon timma.
jag är så himla trött och en massa kissnödig!
det är ju helt sjuk ffs!
men ahaja! jag ska först på toa, sen ut med hunden,
röka, låta henne kissa, sen in, borsta tandis, sen tvätta händerna och
och tänderna, sen sängen.
sen upp inatt då mamma kommer.
sen sova igen, och upp imorgon! :D

nåja, jga ville bara skriva ett till inlägg,
jag saknar min pappa en himla massa också. <3

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0