.- 30 mars

nu så har ja bjudit gubben på pizza.
bli lite kvitt med skulderna. (a)
men ajg var duktig jag, jga åt en kycklingsallad jag.
jag känner mig lite stålt över detta! ;>

nu så har min mamma börjat på sin lååånga färd med
sin lilla blå bil ner till mig.
hon kommer redan sent ikväll.
jag är så himla glad, men här behövs det verkligen städas!
(jag vill ju inte göra min mamma missnöjd)
men det blir hon nog aldrig ändå.
hon och pappa älskar mig no matter what!

haha, jag har lite smått damp.
men idag har mina tankar varit väldigt mycket hos denna dam:

jag saknar henne så himla mycket.
hon var verkligen världens godaste.
jag ville inte att det skulle bli så här.
men det var ju bäst för henne.
men hon var underbar.
kommer alltid att minnas henne, melove!:*


hihi, så himla söta dom är då!
jag vill ju bara äta upp dem! ;>

nåja, jag håller på att prata med marcus.
och det verkar verkligen gå vägen ..
och det är jag också glad över.

samt att idag så fick jag veta mitt betyg på
branch & produktkunskap. (den jag & saga gjorde på en helg)
och jag fick ett mycket starkt G.
jag är himla stolt att jag klarade det.
och nu är det bara proven som ska göras. ;)
men det kommer nog att gå himla bra det också.
jag vet att jag kna, det gäller bara att visa det!
och verkligen känna sig fram.

jaja, jag ska se om det finns nått kul att
titta på, på blocket.
jag hoppas det, kanske nått roligt djur! ;>
jag vill bara ha mer mer mer.
men tiden finns ju inte riktigt just nu.
men kanske i sommar ...

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0