.- 29 mars

jag har inte så himla mycket att säga.
igår var det en alldeles lugn dag.
vi var hemma, eller jag. medans marcus gjorde prov.
sen så åkte vi till monica och björn en sväng.
lika trevligt som vanligt.
sen till gnarp och handlade gotta.
MUMS!

sen hem, kollade på tv.
sen så sov vi. det hände inte mycket alls.
men det är himla skönt det också.
man ska inte klaga.
för jag lever ett himla bra liv.

på morgonen nu så har marica vart här och färgat mitt hår.
vi har surrat och haft det trevligt.
(i alla fall jag)
sen så har jag hunnit prata med mamma,
längtar så himla mycket till på tidag nu!
sen så har jga hunnut käka frulle,
och pluggat en massa teori.
jag har bara 1, en enda sak kvar nu på programmet.
och då jag klarat den, så ska jag göra om allt igen. ;>
bara så att jag verkligen kan ;D

nåja, ikväll vet jag inte vad som händer.
jag ska väl duscha, och sånt.
ta fram kläder som jag ska ha imorgon på skolan.
det kommer att bli fett bra detta.
jag är super nöjd!
men nog hade jag kunnat praktisera en dag
eller en vecka till.
men så är det ibland.

men nu ska marcus ha datan!
(ovanligt?)

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: marica

2009-03-29 @ 21:57:50
Postat av: Anonym

Jag hade också jätte trevligt! Och jag längtar till i morgon då jag får träffa dig igen!

2009-03-29 @ 21:59:37
URL: http://maricasondell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade också jätte trevligt! Och jag längtar till i morgon då jag får träffa dig igen!

2009-03-29 @ 22:00:02
URL: http://maricasondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0