.- 28 mars

nu så har jag pluggat teori i två timmar!
puuh, man blir ju så himla trött.
men ändå så vill jga bara plugga mer och mer.
för jag ska verkligen klara det nu.
igår så klarade jag 3 st kategorier.
och idag (nu) har jag också klarat tre.
jag är så himla duktig känner jag :)

men jag ska plugga mer på bilen,
och sånt.
det är ju viktiga saker som man måste kunna.
men jag kan verkligen inget om bilen,
allvarligt, jag suger.
men men, så kan läget vara! ;)

nåja, snart så kommer min älskade mamma hit.
jag saknar henne så mycket.
men snart så ses vi.
det kommer att bli fett nice. :)
jag kommer att ha en helt underbar vecka då hon kommer.

aja, marcus är ju ock skriver prov hela dagen idag.
så jag sitter här ensam.
marica skulle inte komma idag, för hennes låssaspappa
fyller ju år. och det hade hon ju glömt!
men det var ju inget problem!
men vi får säga GRATTIS PATRIC! ;>

nåja, man kanske skulle gå och duscha.
sen ska jag nog sova lite till.
jag har vart uppe sen klockan 8:a
haha. det tillhör inte vanligheterna.
men så var fallet i alla fall. ;b
men men, jag skriver mer senare! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0