.- 27 mars

GRATTIS GANGSTER! :*
jag hoppas att du får en underbar dag.
(önskar att jag hade vart hemma, så jag kunde ge dig en kram!)


nåja, idag är jag fortfarande sjuk.
men det är lite bättre med förkylningen.
det kanske hjälper att äta en massa vitaminer. :)
men halsen gör ont än.
men jag hade då i alla fall inte halsfluss.
och det är en himla tur!

jag har nyss pluggat mer teori,
och nu har jag klarat:
-vägmärken
-varningsmärken
-påbudsmärken
-trafikregler
-trafiksituationer
-slutprovet
(haha, jag gjorde det först.)
nu så har jag bara kvar några stycken.
-bilen
-tabellvisare
-förädiska situationer
-människan

så jag är ju verkligen på god väg att klara detta.
och denna gång ska det fan gå!
jag ska klara detta nu!

men det tror jag att jag gör.
jag vet att jag kan, det är ju bara det att jag är
så himla nervös, och att jag alltid fått göra det ensam.
men det kanske inte blir så denna gång.
vem vet? ;b

nåväl, idag så ska jag bara chilla.
jag ska städa lite, det är verkligen ett måste nu.
jag måste ta ur diskmaskinen.
för vi har inga tallrikar/bestik eller glas.
men det är ju så det kan vara ibland.
muha! =^.^=

sen är det ju final ikväll i let's dance.
och det ska jag ju se, jag håller ju självklart på Laila.
men Magnus är ju också en helt okej vinnare.
(jag fick som jag ville i finalen)
så mig kvittar det vem som vinner. :)

sen imorgon så skulle marica komma hit en stund.
vi ska äntligen färga mitt hår.
och det kommer att bli så snyggt så,
hon är så himla snäll som hjälper mig.
hon är verkligen bäst!

igår så bakade jag mina muffins.
dom vart apagoda! hihi.
bilder kommer in ikväll/senare på dagen.
jag har ju så himla mycket att göra nu.

jag kommer aldrig att glöma den här dagen.
vi åkte till grönan, jag marcus & hanna.
det var så himla kul och jag tycker verkligen det.
vi hade det trevligt, åkte karusell och åt mat.
så himla trevligt.
synd bara att bea inte kunde/ville hänga med.
då hade dagen vart fulländad! :*

nåväl, man kanske ska ta och göra någon nytta.
jag känner att det verkligen börjar behövas här.
hihi. jag vill bara plugga mer teori först.
jag är helt pepp på det nu. :)
(vilket ja aldrig har varit innan, men men)
bättre sent än aldrig. ;b

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0