.- 27 mars

Lax & makaroner(potatis) blir det till middag idag.
det är så fett jävla gott och jag kommer
nog verkligen att äta ihjäl mig.
men så kan det vara ibland.

dagen är nu avklarad.
jag har plockat undan, diskat, tvättar (nu)
eldar, damsugit och skurat!
hahaha, jag har verkligen varit aktiv idag, men
det måste man ju vara någon gång så säg :)
hihi.

jag ska nsart sätta mig framför tvn och invänta att
min käre sambo ska komma hem.
han slutar ju inte än. men det
är ju inte heller så himla länge kvar tills han göra det.
så jag får väl hålla ut.

imorgon ska han ju sätta sig och göra "the big test"!
jag tror ju att det kommer att gå fett bra.
och det är ingen tvekan heller.
han är så himla smart så det är inget problem.
lite tråkigt att jag kommer att vara själv bara.
men då kom jag på att min bebis kommer ju hit. <3

så det är ju inget problem det nu heller.
jag har lite ont i magen.
men det kanske är för att igår åt ja bara 4 köttbullar +
makaroner, 1 muffins (okej, dom är biggest. men ändå)
och idag har jga bara knaprat på ett äpple.
jag åt inte ens hela för ja pallade inte.
haha, så det är nog hunger min mage är ont av! :s

nåja, jag ska sluta att blogga nu.
(för en timma eller två, kanske för hela kvällen)
haha, jag har ju hunnit göra så himla mycket idag.
eller ja, många inlägg.
men ska man bli rik så ska man.
kanske inte på att blogga, men på att jobba.
man kanske skulle vara hemsamarit. ^^

nåja, jag ska dra mig nu.
JAG ÄR SUGEN PÅ VIN! ;D

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0