.- 27 mars

jag är en jävel på kärlek.
det finns ingen som slår mig på fingrarna där. :*

jag pratade nyss med mamma.
hon var lika söt som vanligt.
dock har jga inte tagit mig härifrån än,
sen sist jag skrev det.
men jag hittade "hallelujah"-låten på svenska.
så jag har suttit och sjungt den.
jag älskar den verkligen.

men jag ska ta tag och damsuga nu i alla fall.
det måste ju hända nått här inne.
men det är ju strålande sol ute.
och man vill ju vara ute då.
men har man vart sjuk så går man inte ut.
jag kanske ska smaka lite after eight.
hmm, jag är så himla sugen. :)
(a)



detta är mina föräldrar's äppelträd.
det är så himla snyggt på sommaren.
jag vill ha sommar nu.
jag vill ha god doft, och fina blommor.
varma sommarkvällar, med lite cider och en god cigg. ;)
FYYY! jag håller ju på att längta ihjäl mig!
hihi.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0