.- 27 mars




Klarar ni av att säga färgen som är innanför ordet?
det är himla svårt, och jag klarade det inte. x)
haha, men det är en ganska rolig sysselsättning.
man tränar hjärnan en massa. :)

nu så håller jag på att städa, diska, elda och blogga.
det är inte det lättaste kan jag säga.
samt att jag sjunger och tänker teori.
haha. jag har många bollar i luften nu.
men det kommer nog att bli bra i slutändan.
jag tänkte att jag ska gå ner och vika tvätt snart.
samt tvätta en maskin.

bilder kommer verkligen senare då jag har städat klart.
då ska ni få se hur jag bor!
det är faktiskt kanske kul.
jag älskar att se bilder på hur andra har det hemma hos dem.
jag blir så himla motiverad av att städa då själv jag.
haha, men jag är ju som sagt lite mongo.


det är en väldigt gammal bild.
det var från då vi gick i nian.
jag saknar faktiskt tiderna lite grann. det var så himla lätt då.
och det var alltid roligt på kvällarna/helgerna.
jag saknar pojkarna. en massa.
men jag kanske träffar dem i påsk.
(jag älskar min frilla, btw!)

snart är är det två år sen jag och marcus träffades.
för första gången, och det är den 7 april.
det är två år sen jag träffade alla vänner här.
jag tycker att det har gått så himla fort att ja vet inte vars man
ska ta vägen, om man ska skratta eller gråta.

snart är det studenten, och det är ju inte heller fattbart.
haha, jag har gått med min klass i två hela år.
och ändå så känner man inte alla riktigt heller.
det är ju fett sjukt.
men så kan det vara ibland.
jag längtar som en tok efter jobb. efter att få en inkomst.
att ha en egen ekonomi, utan att behöva låna och be om
pengar va min mor och far.
(jag tror att dom längtar också! HAHAHA!)

nåja, jag måste ta tag i alla sakerna nu igen. :)
jag har inte tid att sitta här nu.
men ja kommer säkert snart igen.
muha, jag kan ju aldrig hålla mig ;b muha! ;>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0