.- 26 mars

fan fan fan, jag hatar verkligen min kropp.
jag gillar den inte det minsta.
nu är jag sjuk igen! och jag vill verkligen inte vara sjuk.
jag har ätit c-vitaminer & omega3 nu i 3 dagar.
och ändå blir jag sjuk.
men det tar väl ett tag att bygga upp emunförsvaret.
men jag blir så himla ledsen jag bara ;/

nåja, idag är jag ju som sagt hemma.
jag har verkligen bara legat i sängen och sett tv.
och det är inte kul.
jag hade velat vara på praktiken och göra nytta.
men icke, blir så less!


nåja, jag ska i alla fall baka senare
då mamma har ringt.
jag ska höra vad hon tycker om min ide,
själv så tror jag att det kommer att bli helt underbart gott.
men jag vill  ändå ha lite rådgivinig.
om vad hon tycker.

jag kan skvallra lite på min ide,
och det är att ja ska göra chokladmuffins med choklad/polka fyllning.
på toppen ska jag ha aftereight + spritza lite med vitchoklad. :)
jag tror att det är gott. det låter då det.
och jag hoppas att dom blir bra.
jag ska dock inte äta några, utan det är till då jag fyller år :)
man vill ju ha lite mysgotta då!

jag hittade gamla bilder från huset då vi precis hade flyttat in.
tänkte visa er hur det såg ut då.
ni får nya bilder imorgon!



man hade så himla lite saker då.
och då man flyttade in i ett hus, då tänkte man:
"hur ska jag någonsin kunna fylla detta hus hemtrevligt med saker!"
men nu är det verkligen överfyllt.
det är fett sjukt mycket saker man har!

jaja, jag måste plugga teori nu också.
samt att jag vill läsa lite bloggar.
jag har ju inte gjort det nått idag,
så jag gissar på att jag har läsning framför mig i drygt en timma.
hahaha, det brukar vara så.

sen så har jag messat med maria idag <3
om hon bara visste hur mycket jag saknar & älskar henne.
vi kanske ses på lovet.
jag hoppas hoppas hoppas verkligen det.
(dock så hänger det på mig! och jag vill!)

jag kommer alltid att älska dig. Jag sa föralltid, och jag menade det.

nåja, jag ska kolla runt lite här.
p.s. min älskade pappa hade hittat en skitsnygg bil åt mig!
och jag lovar, den är verkligen snygg.
dock så sa marcus att han aldrig skulle våga åka med mig om jag
hade en sån då jag tar körkortet ;p
haha.

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0