.- 25 mars

nu så är man hemma mätt och belåten efter en dag på praktiken.
det var himla ört idag, och det var så sjukt roligt. men aja.
det kommer ju en dag imorgon ockcå, och den är säkert bättre. :)

nåja, då jag gick he så svängde jag in på ica,
handlade mackor, äpplen och djuice.
det gick på 60 kr!! det är ju helt sjukt!
jag vart ju nästan pank igen!
hahaha. NOT.

sen så kom jag hem, käkade.
kollade på greys, och nu så sitter jag här.
jag ska plugga teori.
det är ju ett måste det nu.
men det gör inget, man måste ju plugga för att klaga det.
och denna gång ska jag göra det!

ikväll ska jag se grey's och bara slappa.
jag är så himla trött i ögat.
jag vet inte varför.
kanske borde sova lite middag nu.
hihi, det är ju så himla skönt att göra de lite så och då
(varje dag, nästan ;b)

attans, jag ska plugga nu jag.
sen ut och röka!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0