.- 24 mars

nåväl, nu är det en ny dag och nya uppgifter att pyssla med.
jag ska snart gå och göra mig klar för en dag/eftermiddag
på praktiken.
jag måste klä mig, och göra mig lite snygg.
muha!

jag har gjort en massa teori på datan nu.
och det går ju bättre och bätter för varje gång.
så nu denna gång ska jag klaga detta.
jag ska ska ska ska!
jag vill inte misslyckas igen.
dock så gör det ju egentligen inget, men det är ju ändå tråkigt.

nåja, jag har varit vaken, sett andra avenyn,
käkat lunch/frulle det vart spagetti och köttfärssås (sen igår)
och den så har jag lagt upp bilderna på datan.
den har min svärfar vart förbi med nått.
ved eller nått sånt, och en annan kvinna som inte visste vart hon vart .. ;s
hahaha.

nåja, igår kom jag och marica överrens om att inget gotta nu.
+ att vi ska promenera varje dag.
det ska bli så himla skönt.
jag är överlycklig.
det är ju mycket lättare då man är två. då kan man ju peppa varandra.
"jag lovar att vara ärlig mot dig i nöd och lust!"
- haha, vi är så himla söta!

(man kan ju inte säga annat va?)

nåja, jag har inte vart på promenad än idag.
men jag ska juu gå till praktiken och sånt.
det blir ändå 2.4 km varje dag.
och det känns himla duktigt bara för att det är jag.

min hund måste nog gå ut snart.
men jag kan nog uppd. lite till :)

snart kommer min mamma hit ju!
jag längtar som nått jävla tok!
det ska bli så himla trevligt att träffa henne.
jag saknar henne som satan.
och det menar jag verkligen.

sen så är det ju snart min födelsedag,
och det menas att det blir fest.
jag ska ta tag i detta nu i veckan coh skicka ett sms
till alla som är bjudna.
sen ska jag prata med några på skolan också :)

(och självklart Johannasiss, så ska du komma!) <3

sen så har jag ringt till min mamma också idag.
så mina matpengar kommer in idag (mest troligt)
eller imorgon, och det ska bli himla snajjsigt att man kan åka och handla.
samt ska det bli kul denna månad, då jag ska
pröva lite bättre ekonomisaker! :)

och det är ju inte länge kvar tills man får studiebidraget heller.
då ska jag ge 100 :- till carina, 200 :- till marcus.
sen ska jag betala min räkning.
sen kan jag leva.
inte för att det är så mycket att leva för .
men man ska väl inte klaga gissar jag.

men jag fyller ju år denna månad också.
så jag kan ju hoppas på att få lite pengar.
det skulle ju sitta underbart! ;>

sen igår då jag var till marica, så fick jag kläder av henne (a)
hon är verkligen en ängel hon där.
jag blev helt överlycklig och jag kunde ha allt också.
då det kändes  fett jävla bra! ;)
det är så himla kul med lite nytt ibland också! :)

nåja, jag ska gå ut och röka nu en snabbis,
sen ska jag klä på mig nå kläder.
sen fixa håret, och sånt.
sen ska jag gå hade jag tänkt.
det är mycket roligare att börja lite tidigare, och kunna ha kvällen lite fri.
men det gör inget att jobba kväll heller egentligen.


dåså, lite nya bilder sitter ju aldrig fel.
det är så himla mycket roligare att läsa och det är bilder med! :)
 
PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0