.- 24 mars (min kväll med marica)


Jag medans jag stod och väntade på bussen.
det var varm och skönt ute.
riktigt vår.
(dock så kom det ju snö sen :/)

Marica bjöd på fika i stan.
och jag åt glass, och hon åt tårta.
det var himla gott. och hon var snäll som bjöd.

sen bar det va till hemköp och handlade mat till middagen.
det var himla nice, bilden är tagen innan taxin kom.

då vi kom hem så bunkrade vi upp vin
och satt och smuttade lite. Mums.

sen så lagade vi mat och åt.
det vart fläskfile, kroketter, beasås, sallad och vitlöksbröd.
det vart fett jävla gott.

marica var nog himla nöjd hon.
det ser så ut. min sötunge! ;>
det var fett gott med maten/vinet & ostkexen. ;>

men jag var gode så nöjd jag också.
en himla trevlig kväll.
jag är super nöjd, och det ska absolut göras om!

marica lekte lite med min älskling.
och detta vart resultatet.
(hon är duktigare än mig på detta!)
haha.

denna bild får avsluta kvällen.
det vart robinsson och en massa gott.
marcus hämtade mig, och jag hade det jätte trevligt!
-TACK MARICA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0