.- 24 mars (kvällen)

nu så är man hemma efter några timmar på praktiken.
det var riktigt kul idag.
och jag trivs verkligen där mer och mer för varje dag!
nåväl, jag kom hem ..
jag käkade på pizzerian, hem, och sen på ica.
sen hem igen och nu sitter jag här. (a)

marcus ska åka nu till sin mamma och tanka,
sen till sin pappa och hälsa på.
men jag orkar inte följa.
jag ska färga hår nu snart.
om jag is det vill säga.
jag känner mig gode så lat idag. ;b

jag har i alla fall motionerat en massa idag.
och jag känner mig verkligen duktig.
och inte att jag har ätit nå gotta heller.
jag har inte ens druckit läsk på pizzerian.
jag var duktig och drack vatten till min kebabtallrik.
det var inte det godaste.
men det dög då i alla fall ;>

jag har inga nya bilder från idag. :/
det är lite tråkigt, men om jag färgar håret så lovar jag att knäppa lite.
hoppas bara att marcus kan hjälpa mig :)
men det kan han hon om jag ber honom snällt.
tiiihi. :*

ikväll är det ju en massa bra på tvn.
MMMUMS! det är ju den rätte för rosing, vänner, DH, unga mödrar.
ja det är ju hur mycket som helst.
tvn är min vän. jag älskar tvn. ;>
(men bara på kvällarna)

nåja. jag ska ut och röka nu.
sen så ringder väl min mamma snart!

PUSSEY!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0